Kifejezések érthetően! Válasz a kérdésekre!

ONLINE Marketing

  • Mi az a Google AdWords??

    Ha már keresett valamire a Google-on, és a keresési eredményektől jobbra illetve a keresési eredmények felett, alatt szponzorált linkek jelentek meg, akkor Ön már találkozott az AdWordsszel!

    A Google AdWords hirdetések elkülönülnek a keresési eredményeinktől, és lehetővé teszik, hogy az Ön hirdetései azoknak a felhasználóknak jelenjen meg, akiket el szeretne érni!

    Google Adwords hirdetés

    A Google AdWords segítségével gyorsan és egyszerűen futtathat a vállalkozását propagáló hirdetéseket.

    Hirdetéseit megjelenítheti a Google rendszerében és a hirdetési hálózatunkban – a költségkeretétől függetlenül Ön csak akkor fizet, ha a felhasználók a hirdetéseire kattintanak.

    Google AdWords hirdetésről bővebben >>

  • Hol és mikor jelenik meg a Google AdWords hirdetés?

    Az AdWords hirdetések akkor jelennek meg a keresési eredmények mellett, ha a Google-on valaki az Ön kulcsszavaira keres.

    A hirdetések a keresési oldal oldalsó oszlopában, a “Szponzorált linkek” felirat alatt találhatók, és megjelenhetnek az ingyenes keresési eredmények fölötti kiegészítő pozíciókban is. Ilyen módon hirdetései a vállalkozása iránt érdeklődő közönséghez jutnak el.

  • Mi az a Landing Pages?

    A landing page, (érkezési oldal) az az oldal, ahol a látogató a Google AdWords illetve a Facebook hirdetésre kattintva érkezik.

    Az érkezési oldal optimális esetben nem egyenlő a főoldallal, hiszen a látogató az általa keresett kifejezésnek a legjobban megfelelő al oldalra érkezik, ahol a legtöbb információ várja a keresett témában. Egy jól kialakított érkezési oldalon a felhasználó rögtön megtalálja keresett információkat, így segítve a kitűzött cél elérését.

  • Mi az a CPC hirdetés?

    Kattintás alapú számlázás (CPC: cost per click). A hirdető csak akkor fizet, ha a látogató ténylegesen rákattint a hirdetésre kulcsszavas keresőhirdetés, Google hirdetés, Facebook hirdetés vagy bannerek esetén.

    A hirdetés megjelenése ilyen fizetési modellben ingyenes, azért nem kell fizetni, hogy valaki olvassa a szöveges hirdetést, vagy nézi a szalaghirdetést, csak azért, ha átmegy a hirdető honlapjára, rákattint a hirdetésre!

CRM

  • Mi az a CRM?

    customer relationship management = ügyfélkapcsolatok rendszerének szervezése-kezelése; olyan rendszereket is crm-nek hívunk, amelyek segítségével az adott ügyfélnek az adott céggel történt kapcsolatait (vásárlás, panasz, kapott levél stb) gyűjtünk, rendszerezünk. Ennek használatával amikor az ügyfél jelentkezik nálunk, vagy mi tervezünk számára ajánlatot, akkor be tudjuk azonosítani az ügyfelet és igényeit.