Egyedi Facebook oldal

Ha már van Facebook rajongói oldalunk, miért ne hozzuk ki belőle a maximumot? Ha nincs, akkor itt az ideje, hogy legyen!

Ahhoz, hogy úgynevezett rajongói oldalt tudjuk létrehozni a Facebook-on rendelkeznünk kell egy felhasználói fiókkal. Ha még nincs ilyenünk, akkor ez legyen az első lépés és regisztráljunk!

Facebook

Ha ezen túl vagyunk, akkor már csak pár kattintás és elkészíthetjük saját rajongói oldalunkat a Facebookon! Érdemes a vállalkozásunkra, szolgáltatásunkra jellemző kategóriában létrehozni az oldalt, ezen később nem módosíthatunk.

Facebook rajongói oldal létrehozása

Nagyon fontos, hogy a Facebook rajongói oldalunk nevét később nem lehetséges megváltoztatni, csak törölni! Igazából ez akkor jelenthet nagyobb problémát ha már több ezer rajongónk van, mert őket elveszítjük! Érdemes jól átgondolni és figyelni!

Töltsünk ki minden adatot, ne sajnáljuk a karaktereket! Ha gondoljuk a Facebookon létre hozott oldalunkat összeköthetjük a Twitter oldalunkkal is! Így amit a Facebookra írunk, megjelenik a Twitteren, természetesen meghatározhatjuk mit osztunk meg…

facebook twitter összekötés

Hogyan lehet regisztrálni a megújult Twitter-re? Mi az a Twitter?

Ha elértük a 25 rajongót akkor ITT meghatározhatunk egyedi URL-t is az oldalunknak. Így könnyebben kommunikálhatjuk, nem kell hosszú és az átlagos felhasználó számára értelmetlen címet megadnunk.

Mennyivel egyszerűbb, jobb, szebb ha például ilyen a Facebook oldalunk címe:http://facebook.com/incendo.hu (/incendo már foglalt volt :( )

2011 március 11-től már csak iFrame-eket lehet regisztrálni a Facebookon a statikus FBML helyett az egyedi oldalak elkészítéséhez. Ezáltal bármilyen webes tartalmat megjeleníthetünk a Facebookon. Például saját céges weboldalainkat, Google maps alkalmazást, és még sorolhatnánk.

Az iFramek további előnye, hogy mivel most már nem a Facebook kezeli a megjelenítendő tartalmakat, újonnan külső scriptek, így a Google code applikációk ? RSS olvasók, nyelvi eszközök, naptárak, térképek, keresők, szolgáltatások ? is használhatók.

Szeretne egyedi Facebook rajongói oldalt? Kérjen ajánlatot!

A közösségi marketingnek egyre nagyobb szerep jut, napról napra többen használják Magyarországon a Twitter-t és kicsit lassabb tempóban, de növekszik a FourSquare használók száma is. A Facebook-on már több mint 2 millió magyar regisztrált felhasználó van!

Incendo Internetmarketing a Facebookon!

0

Mi az a CPC hirdetés?

Kattintás alapú számlázás (CPC: cost per click). A hirdető csak akkor fizet, ha a látogató ténylegesen rákattint a hirdetésre kulcsszavas keresőhirdetés, Google hirdetés, Facebook hirdetés vagy bannerek esetén.

A hirdetés megjelenése ilyen fizetési modellben ingyenes, azért nem kell fizetni, hogy valaki olvassa a szöveges hirdetést, vagy nézi a szalaghirdetést, csak azért, ha átmegy a hirdető honlapjára, rákattint a hirdetésre!

0
Oldal 21 / 22 «...101819202122